سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنهاترین

نظر
وضعیت :  موجود
28,000 تومان 28,700
تخفیف
2 %

(قیمت فوق برای 100 کارتن یا بیشتر می باشد)

وزن : 80 گرم

سفیدی : 96%

کیفیت تراکم : 93%

بسته بندی : لفاف کاغذی

کاغذ آ4 کپی مکس Copimax paper A4

 

معرفی کلی

کاغذ A4 کپی مکس یکی از صمیمی ترین دوستان کاغذی پرینتر ها در ایران است به این دلیل که به پرینتر ها فشار نمی آورد، پاره نمی شود و با حفظ کیفیت توانسته علاقه انواع چاپگرهایی را که در ایران وجود دارند به خود جلب کند. کاغذ کپی مکس  محصول رول های بزرگی است که ازپرتغال- چین-برزیل واندونزی وارد ایران می شوند و در تهران و اصفهان، برش خورده و بسته بندی می شوند.

 قیمت کاغذ Copimax paper A4

درصنایع چاپ کپی مکس معروف است و در کاغذهای تحریر مصرفی روزانه جزء برترین ها محسوب می شود و کیفیتی بین 75 تا 80 گرم دارد.  کاغذ آ4 کپی مکس جزءدسته پر مصرف ها می باشد که با توجه به تنوع بسته بندی ها مشتریان را به خود جلب می کند. برند کپی مکس copimax آفیس سنتر محصول اندونزی و با بهترین برش لیزری تهران به شما پیشنهاد می شود.

خرید کاغذ Copimax paper A4

Copimax در صنایع چاپ می شود و تقریبا کاربرد آن به همین صنعت بر میگردد. به عنوان مثال کاغذ کپی مکس برای چاپ انواع کتاب، مجله و سررسید از کاغذ آ4 کپی مکس استفاده می شود. از این نوع کاغذ بهره می برند. ادارات، موسسات آموزشی، شرکتهای دولتی و خصوصی، آموزش پرورش، ارگانها و نهادهای خصوصی و غیر خصوصی از مشتریان ثابت این محصول می باشند. همچنین درصد بالای کاغذهای کپی و چاپی توسط پرینتر از این نوع می باشد.

کاغذ آ4 کپی مکس در سایزهای A3 و A4 و A5 عرضه می گردد. یکی از ویژگیهای این محصول تهیه آسان آن برای سایر عموم در مراکز لوازم و تحریر می باشد.کاغذ کپی مکس موجود کاغذ خارجی با برش و بسته بندی ایران می باشند.

با خرید کاغذ a4 کپی مکس لذت واقعی کیفیت کپی گرفتن از اسناد و مدارک خود را خواهید برد , اما چنانچه هنوز هم نیاز به بررسی بیشتر کاغذ a4 دارید خانه پرینتر به شما پیشنهاد میدهد که نظری اجمالی به دیگر محصول پرفروش خانه پرینتر که همان کاغذ آ4 جی کی میباشد , داشته باشید.